neděle 30. listopadu 2014

Přehled za Listopad 2014

Od listopadu mám oficiálně i neoficiálně od jiných i od sebe zákaz nakupování. A musím říct, že to nebylo vůbec těžké nic si nekoupit. Plno starostí kolem školy, trochu mě začaly pobolívat zničehonic plíce, tak jsem to začala řešit s doktory a hned to je vyřešené. Žádná neodolatelná chuť k nakupování.






Koupeno knih:

Bílý kůň - Alex Adams




Recenzní výtisky:

Jsem single a pomstím se - Tracy Bloom
Probuzení - K. Armstrong
Zapomenutá legie - Ben Kane
Ostrov zasvěcení - Ilka Pacovská





1. Robin Hood král zbojníků - Alexandr Dumas (248 stran)
2. Levandulový pokoj - N. George (320 stran)
3. Probuzení - Kelley Armstrong (300 stran)
4. Jsem single a pomstím se - Tracy Bloom (208 stran)
5. Otec Goriot - Honoré De Balzac (370 stran)
6. Hlad - Knut Hamsun (231 stran)
7. Zápisky z podzemí - F. M. Dostojevskij (115 stran)
CELKEM PŘEČTENO 1 792 stran

Přiznám se, že tento měsíc to byly opravdu jen takové tenounké knížečky. Netroufla jsem si číst tlusté bichle, když vím, že mě z nočního stolku volá Faust, kterého přečíst musím! :/ Nicméně už tam měsíc leží a zatím mi to nevadí. Snad to do zápočtu stihnu přečíst, Zabiják je ten samý případ. Povinná četba, kterou odkládám jak jen to jde. Ale přeci jenom jsem se dokopala k tomu, abych něco z těch povinných přečetla viz Otec Goriot, Zápisky z podzemí a Hlad, na který mám psát seminární práci. Napište práci na 5 stran o knize 231 stránkové, kde hrdina téměř celou dobu jen umírá hlady. Ať rozebírám sebemenší jeho chování a povahu, tak mi to zatím vyšlo jen na 2 strany. :) Jsem zvědavá, jestli mě do 19.12. osvítí duch svatý.

Koho by zajímal můj seznam povinné četby do předmětu Světová literatura tady je :)
1. Otec Goriot
2. Zápisky z podzemí
3. Paní Bovaryová
4. Zabiják
5. Faust
6. Život a názory blahorodého Tristrama Shandyho  → S touto knihou bojuju už nějakou dobu, baví mě, ale strany neubíhají. Moc dlouho se to číst v kuse nedá.
7. Mnich
8. Esej filozofie básnické skladby + Matka, Jáma a kyvadlo, Berenice, Zánik domu..
9. Candide

Tak co myslíte. Stihnu vše přečíst do zkoušky? :P


http://www.webmagazin.cz/index.php?stype=all&id=14533 Jsem single a pomstím se
http://www.mfantasy.cz/2014/11/amy-plum-revenanti-polibena-mesicem-recenze/
http://bookskla.blogspot.cz/2014/11/recenze-zelezna-spravedlnost-louis.html
http://bookskla.blogspot.cz/2014/11/recenze-robin-hood-kral-zbojniku.html
http://bookskla.blogspot.cz/2014/11/recenze-levandulovy-pokoj-nina-george.html


4 komentáře:

  1. Ty jsi si koupila jen jednu knihu ??? to cumim a smekam nad tvoji sebekontrolou :) take jsem v listopadu koupila 1knihu :) ale k vanocum jich uz 30 pomalu objednavam :D:D preju hodne zdravi at to neni nic zleho , do poviné četby by ses vrhnout měla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky.. pořád jsem chodila po pokoji a hledala, co bych všechno měla napsat do přírůstků a ono toho fakt víc není :) Sama jsem z toho v šoku. :) Povinnou mám rozečtenou jednu, ale moc nepostupuju no.. :/ Díky za přání, taky doufám, ať to není nic vážného, ale byla jsem už na plicním a tam mi nic nenašli. Tak doufám v nějakou banalitku.

      Vymazat
  2. Nějak to tedy umira :(

    tento mesic jsem tě pěkně dohnala s kupovanými knihami :D

    http://kniznitypi.blog.cz/1501/prosinec-2014

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, nejde pořád nakupovat a číst :) :D Za obojí může zkouškové :D Není čas..

      Vymazat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.