pondělí 9. února 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Únor 2015



Někdo sdílí své chvástačky na konci měsíce, já se rozhodla pro začátek měsíce. Převážně za knihy utrácím na začátku měsíce a později už ani ne, tak proč to nesdílet hned.

Za tak vysokou hromádku mohou hlavně slevy v Knihcentru. Co se dalo dělat, nešlo to tam nechat. Navíc dělám drastický krok, nebudu kupovat žádnou knihu, dokud si na ní nenašetřím. Šetřím stylem, mám dvacetikorunu, dávám do kasičky. Tak snad omezím nakupování a konečně přečtu ty kvanta knih, které mám doma nepřečtené.












Jdeme tedy na knihy, které jsem si pořídila v Únoru.

1. Lehké fantastično
2. Smrt kouzelného džina
3. Hra věží
4. Srdce ze zlata
5. Soukromá potěšení
6. Vlci
7. Záhadná žena
8. Mezi zloději
9. (7 dílů Pravé krve)
10. Sázka na vášeň
11. Monument 14
12. Láska po mexicku
13. Dech
14. Zakázané radosti
15. Netvor
16. Zlatý vlk
17. Čas vlků
18. Volání netvora
19. Paříž - má zhouba a láska (na obrázku chybí)

Lehké fantastično je takový pokus. Z prvního dílu Zeměplochy jsem měla rozpolcené pocity, tak jsem koupila díl druhý, abych se mohla rozhodnout, jestli to je něco pro mě, nebo ne. Vyřazená z knihovny za 40,- proč ne. :) Hru věží jsem viděla na prodej za pár korun už asi před rokem. Přečetla jsem si anotaci, nezaujala mě, ale když už jsem dělala ten velký nákup, tak jsem ji tam přihodila. 

Tady máme recenzní výtisky. Smrt kouzelného džina je pro mě oddechová knížka na styl Harryho Pottera. Postavy se mi v minulém díle líbily, tak jsem si vzala i díl druhý. Zlatý vlk je střela téměř na slepo. Anotaci jsem četla, ale hned po vydání knihy, to je už dávno. Napřed mi jej nechtěli dát, že nesplňuje podmínku fantasy knihy, ale nakonec jsem jej dostala. Právě jej čtu a zatím se mi líbí. Polská jména mě trochu matou, ale příběh je zatím barvitý. Navíc vrahem asi vlkodlak? To mě vždy zaujme. Láska po mexicku je již přečtená. Teď jen sebrat všechny síly, udělat zkoušky ve čtvrtek a snad odpadne psací blok. Recenze tedy snad bude brzy.

Monument 14 jsem už také stihla přečíst. Perfektní kniha, která se mi neskutečně moc líbila a sháním další díly. Bohužel i přes nadšení se neumím dokopat k napsání recenze. Dech mě doufám nadchne stejně jako Monument 14. Jsem na příběh zvědavá. A první z romantických knih, které jsem si objednala Sázka na vášeň. I když většinou příběhy nejsou originální, tak alespoň u knih tohoto žánru dokážu vypnout mozek. Kovbojové a rančeři jsou obzvlášť mými milovanými postavami. Hned po středověkých rytířích. :) Předpokládám, že knihu přečtu a pošlu dál.

Další romantické knihy. Od Beatrice Small jsem již něco četla a pamatuju si, že jsem zklamaná nebyla. Snad se mi budou líbit i dvě tyto knihy. A další cowboy. 

Dva netvoři. Volání netvora už je také přečtené. Slzičky ukáply, vím, že se mi kniha líbila, ale názor zformulovat nedokážu. Snad po druhém přečtení. Netvora jsem koupila už málem několikrát. Nakonec jsem si to vždy rozmyslela a penízky utratila za jinou knihu. Teď konečně přistál u mě. Zatím jsem se snažila 3x začíst, ale nejde to. Snad později. A Čas vlků byl dlouho na mém seznamu, proto když se objevil na Databáziknih v bazaru, tak jsem jej koupila. Já, milovník vlků, musím tuto knihu přečíst. Jinak to nejde. Jsem zvědavá, vlci a fantasy dvě nejlepší věci, které znám. Snad to bude perfektní.

Heuréka další Vlci, taktéž tato kniha byla dlouho na mém seznamu. Neuměla jsem ji nikde na bazaru najít. Ani v internetových knihkupectvích, prostě nikde a pak se najednou zázrakem také objevila na Databáziknih. Odepsat na inzerát mi trvalo snad 30 vteřin. Musela jsem ji vybojovat a mít ji pro sebe. Záhadná žena bude překvapení. Vypadá to na klasickou historickou romanci, to já můžu. Mezi zloději jsem měla také vyhlédnuto, jednou i půjčeno z knihovny. Nakonec jsem neměla čas na přečtení a kniha putovala nepřečtená zpět. Teď ji dám druhou šanci a těším se, až se skamarádíme.


A tady je pár knih z Pravé krve. Sérii jsem četla asi před 4 lety na mobilu. Došla jsem k 5-6? dílu a teď mám pokračování v papírové verzi. Od sedmého dílu na konec. Ještě bych si měla dokoupit ty první díly. Už si moc nevybavuji, o čem to bylo.

A na konec knížka, kterou jsem zapomněla dát na velkou hromádku. Taktéž přečtená. Slibný měsíc. :) Recenze je  zde: http://bookskla.blogspot.cz/2015/02/recenze-pariz-ma-zhouba-laska-rosecrans.html

6 komentářů:

  1. Co se týče Zeměplochy, první dva díly považuju za nejslabší, takže doporučuju číst spíš něco pozdějšího (třeba Stráže Stráže, Sekáč, no prostě cokoliv odprostředka)...
    Hru věží mám a líbila se mi, je to hodně zvláštní a rozjíždí se to trošku pomaleji ale Myfanwy je skvělá postava...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá tedy, zkusím ještě další. :) Hru věží zatím odkládám, ale až dojdou knihy, tak přečtu i ji. :)

      Vymazat
  2. Krásná hromádka! Tolik knih je neskutečný! Zdá se mi to, nebo tam máš opravdu hodně knih od Baronet? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko nádherné knížky, myslím- tedy vím!, že jsi udělala moc dobře, když jsi je koupila :)
    PS: Máš můj obdiv, žes dokázala přečíst knihy z mobilu, já to nepochopím a nikdy nedokážu! :D
    Měj se moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) já v té době neměla čtečku a chodila jsem jen do zapadlé pobočky knihovny, kterou jsme měli na našem konci města. :D Tak jsem to řešila mobilem. Hlavně jsem trpěla nespavostí a mamka nás zahnala spát a já tak do té půlnoci četla. :D

      Vymazat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.